Incepand prezentarea din exterior, punctam jantele Wolfrace pe 17'', bara fata de la Pilot si pragurile de la acelasi producator, dar modificate ca sa se potriveasca cu linia masinii. Farurile au fost schimbate si au acum angel eyes. Garda frumoasa la sol a fost obtinuta cu ajutorul unor arcuri Eibach 9 -3 cm) si amortizoare Bilstein B4. Evacuarea finala nu a scapat de mana proprietarului si acum este semnata Borla. Elementul principal ramane, totusi, vopseaua de culoarea negru mat ce scoate definitiv masina din anonimat. Uite ca a iesit cu rima. Si, intr-adevar, da bine.
Interiorul prezitna scaune sport de la Sparco, fara urme de economie, fiindca acestea beneficiaza si de reglaje. DVD-ul Panasonic se incadreaza bine in bordul iluminat cu albastru si indicatoare cu plasma. Fetele de usi au fost si ele vopsite in negru, iar potrivirea cu exteriorul este reusita.
Planurile de viitor includ un motor 1,6 16V, pistoane, axe cu came si eventual o conversie turbo. In viitorul foarte apropiat se va monta un capac de bena realizat custom si frane noi pentru fata, cu discuri de 10 inci si etrieri cu 4 pistonase. Asadar, din ce in ce mai bine. Avand in vedere ca investitiile au depasit pana in acest punct jumatate din valoarea masinii putem sa aproximam punctul in care se vor opri. Daca si cand se va intampla acest lucru.