Iar pentru ca nu ii plac lucrurile relative, masina a inceput sa capete, treptat, un look foarte ... ALTFEL. Adica, foarte departe de designul cu care o Dacia Logan iese pe portile fabricii de la Mioveni.
Pentru inceput, Laszlo a optat pentru un bodykit Xtrem line compus din spoiler fata/spate si un set de praguri noi. Farurile sunt Angel Eyes, iar in scurt timp a aparut in scena si un bi-xenon. Stopurile sunt modificate de el insusi - mai exact, pentru un "final touch", Laszlo le-a vopsit in negru pe interior.
De asemenea, la scurt timp s-a orientat si catre un set de arcuri sport - garda la sol s-a micsorat substantial, sistem de evacuare complet modificat si, in plus, o evacuare finala pe masura. Jantele din aliaj sunt Keskin KT 5 pe 17'', combinate cu anvelope 225/35/17.
A intampinat ceva probleme cu potrivirea spoilerelor si a pragurilor, ba chiar si cu farurile, dar impins de vointa si pasiune a depasit toate inconvenientele. Mai mult de atat, le-a folosit si pe post de elemente motivationale.
La interior si-au facut aparitia un set de ceasuri auxiliare de turatie, temperatura apa, ulei, presiune ulei si indicator voltaj, un DVD player 7'' GPS, TV cu touchscreen, iar la scurt timp Laszlo a inceput demersurile pentru montarea unui sistem audio. Mai exact, este vorba despre difuzoare fata JBL, difuzoare ovale spate Hifonics, un subwoofer Magnat Neoforce 2120, un amplificator Magnat Rock-Mono 1000W, plus un condensator 2Farad.
Iar lucrurile nu se opresc aici. Pentru viitor, Laszlo si-a propus sa termine cu exteriorul - "Vreau sa cumpar un set de faruri si stopuri noi, sa le customizez. La faruri as vrea sa pun Angel Eyes-urile din LED, full led, vor ramane tot bi-xenon, vopsite in negru la interior. Tot pentru LED-uri as vrea sa optez si cat priveste stopurile", spune fericitul proprietar.
In plan este si un interior complet imbracat in piele, ventilatie in scaune (fata si spate), un volan schimbat, airbag si, targetul cel mai important, un nou motor. "Vreau sa montez un motor 2.0l 16V de Clio Sport cu o putere de 169 CP si, eventual, si un compresor de pe un motor de Mercedes, la care se mai adauga cutia de viteze de Clio, planetare si fuzete, ECU si instalatia electrica", completeaza entuziasmat Laszlo.
A avut curaj, are idei bune si, cel mai important, se bucura in fiecare zi de rezultatul muncii sale. "The Kid" nu mai e demult un Logan pierdut in anonimat, asta este o certitudine. Daca ar fi sa o ia de la zero cu tuningul, nu ar spune nu. Insa e hotarat sa se orienteze spre o japoneza - inca o dovada ca pasiunea nu cunoaste limite. Felicitari, Laszlo!